LOYK

LET'S GET DIGITAL _2018
OMSCHRIJVING
Begin maart 2018 stond jongerenzender MNM helemaal in het teken van de digitale revolutie. MNM, Proximus en VRT organiseerden voor het tweede jaar op rij samen Let's get digital, een exclusieve showcase van alles waar 'digitaal' voor staat.
​
Op woensdag 7 maart streek MNM neer in het MAS in Antwerpen voor een liveuitzending en een reeks digitale workshops. De luisteraar kreeg tijdens Planeet De Cock van 16 tot 18 uur een idee hoe jongeren hun digitale kansen optimaal kunnen grijpen.
​
Alle workshops gingen door in het indrukwekkende MAS in Antwerpen. De locatie en het project sluiten aan bij de missie van stad Antwerpen om iedereen te inspireren om mee vorm te geven aan Antwerp Smart City. Het doel is om de stad via slimme technologie intelligenter te organiseren zodat ze duurzamer en wendbaarder kan worden. Let's get digital biedt dan ook de ideale kans voor jongeren om hen op een toegankelijke manier de mogelijkheden te tonen van een slimme stad.
DETAILS
MEI 2018
Project & Event Management,
Productie , Co-Creatie
partners : VRT, MNM, stad Antwerpen, Proximus, ...
​
​
​
MUSIC

























