top of page
  • Hoe kan ik mijn deelname aan het evenement promoten op mijn eigen kanalen?
    Er is een communicatietoolkit beschikbaar voor onze partners.
  • Is er catering beschikbaar tijdens het event?
    Ja, er is catering beschikbaar. Per persoon voorzien we een pakket (één foodvoucher en drie drinkvouchers met een maximum van 5 personen per stand). De vouchers kunnen door een vertegenwoordiger van uw organisatie worden opgehaald bij de ingang op woensdag 26 februari tussen 11u00 en 13u00. Lunchpakketten kunnen worden afgehaald bij het cateringpunt in hal 4. Drinkvouchers kunnen bij elk cateringpunt worden ingewisseld.
  • Wat zijn de opties voor catering?
    Naast de vouchers kan er ook eten en drinken aangekocht worden via de verschillende cateringpunten: Hal 1: aankoop drinken en eten en inwisselen drankvouchers Hal 4: aankoop drinken en eten en inwisselen drankvouchers en foodvouchers Hal 5: aankoop drinken en eten en inwisselen drankvouchers
  • Mogen standhouders eigen lunch meenemen?
    Ja, dit is geen probleem.
  • Wat zijn de regels voor alcohol en andere dranken?
    Samples of proeverijen mogen worden aangeboden, maar geen drankjes. Bestel een drankje bij onze cateringpunten.
  • Zijn er vegetarische of veganistische opties beschikbaar bij de catering?
    Voor de lunchpakketten is er een assortiment vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij voorzien. Volgens het principe first come, first served. We adviseren de exposanten met specifieke dieetwensen om hun lunchpakket als eerste te komen ophalen en dit specifiek te vermelden. Aan onze cateringpunten zijn verschillende food & drink opties.
  • Zijn er voorzieningen voor het opslaan van voedsel en dranken?
    Deze niet beschikbaar. Als standhouder ben je hier zelf verantwoordelijk voor.
  • Kan ik mijn eigen apparatuur gebruiken voor catering in mijn stand?
    Ja dit is mogelijk. Gelieve hier rekening te houden met het stroomverbruik en de regels m.b.t. HACCP/FAVV. Gelieve dit ook steeds aan te geven bij de organisatie via brent@productionoffice.be
  • Wat zijn de regels voor het uitserveren van samples of proeverijen?
    Gratis drank/voeding mag gratis uitgedeeld worden aan bezoekers van de stand. Er mag dus niet in de wandelgangen “gelokt” worden met bvb affiche “gratis ijsjes” Standhouder staat zelf in voor de afvalverwerking (plaatsen extra vuilbakken+ afval correct scheiden) Standhouder staat zelf in voor correct naleven regels m.b.t. HACCP/FAVV
  • Kan ik het extra drinken en eten op factuur laten zetten?
    Het is niet mogelijk om een factuur te maken van aankopen aan een bar op Moving Forward. Je ontvangt na je bestelling een BTW-bon.
  • Hoe kan ik technische hulp aanvragen?
    Op Moving Forward voorzien we permanentie om eventuele technische problemen (stroom, televisieschermen) op te lossen. Je bent verantwoordelijk voor het technische materiaal dat je zelf meeneemt.
  • Wat zijn de regels voor elektriciteit en internet?
    We voorzien per stand een stroompunt van 1000W. Enkele apparaten en hun verbruik: Apparaat espress/Nespresso/Senseo: max. 2000W Koelkast: max. 250W Laptop: max. 100W Plasma-/led-tv: max. 250W Alle internetaanvragen dienen rechtstreeks via Citymesh te verlopen. Hieronder vind je hun contactgegevens: events@citymesh.com https://antwerpexpo.citymesh.com/
  • Zijn er specifieke veiligheidsmaatregelen?
    Indien (bescherm)gassen worden gebruikt dan vragen we een document in te vullen zodat we weten wat, waar en hoeveel aanwezig. Je kan dit document aanvragen via brent@productionoffice.be.
  • Zijn er specifieke regels voor het gebruik van verlichting in mijn stand?
    Elke stand wordt door de organisatie uitgelicht. Wens je specifieke verlichting mee te nemen? Neem gerust contact op met brent@productionoffice.be.
  • Kan ik mijn eigen Wi-Fi-netwerk opzetten in mijn stand?
    Het is niet toegelaten om een eigen netwerk op te zetten. Dit kan namelijk interfereren met het aanwezige netwerk. Alle internetaanvragen dienen rechtstreeks via Citymesh te verlopen. Hieronder vind je hun contactgegevens: events@citymesh.com https://antwerpexpo.citymesh.com/
  • Wat zijn de beschikbare opties voor geluidsapparatuur?
    Het is niet toegelaten om eigen muziek te spelen zonder voorafgaande toelating van de organisator.
  • Zijn er beperkingen op het gebruik van bepaalde apparaten of technologieën?
    Elke stand is voorzien van een stroomaansluiting van 1000W. Gelieve dit verbruik niet te overschrijden. Bij twijfel kunt u contact opnemen met de organisatie via brent@productionoffice.be.
  • Hoe kan ik extra stroomaansluitingen aanvragen?
    Je kan een extra stroomaansluiting bestellen via onze webshop: https://movingforward.total-e.com/
  • Zijn er technische ondersteuningsteams beschikbaar tijdens het evenement?
    Ja, er zijn technische ondersteuningsteams beschikbaar, enkel voor techniek die door de organisatie wordt aangeboden.
  • Wat zijn de regels voor het installeren van video- of displayschermen?
    Elke organisatie mag een standaard televisiescherm meenemen naar Moving Forward. Heb je een specifiek scherm(formaat) dit je wil meenemen? Gelieve contact op te nemen met de organisatie via brent@productionoffice.be. Je kan ook een televisiescherm bestellen via onze webshop (incl. transport, plaatsing & afbraak): https://movingforward.total-e.com
  • Kan ik het extra drinken en eten op factuur laten zetten?
    Het is niet mogelijk om een factuur te maken van aankopen aan een bar op Moving Forward. Je ontvangt na je bestelling een BTW-bon.
  • Wat zijn de richtlijnen voor het gebruik van kabels en verlengsnoeren?
    Elke organisatie krijgt een aansluiting met een capaciteit van 1000W toegewezen. We vragen u deze limiet niet te overschrijden.
  • Hoe pak ik het aan op 26 februari?
    Om alles vlot te laten verlopen, vragen we je om deze stappen te volgen wanneer je aankomt op Antwerp Expo: Stap 1: Meld je aan Ga naar het onthaal bij ingang 1 en meld je aan voor aanvang van de beurs (idealiter voor 12u45). Hier ontvang je je badge. Stap 2: Haal je beursmap op Bezoek het infopunt voor standhouders (tussen hal 1 & 4) om je beursmap af te halen. Dit kan al vanaf 09u00. Hier kan je ook gebruik maken van onze gratis vestiaire. Stap 3: Richt je stand in & maak je klaar Zorg ervoor dat je stand klaarstaat voor de bezoekers. Wil je nog een leuke teamfoto? Bezoek onze ‘Shine Online’ zone vanaf 11u30!
  • Wat zijn de openingsuren van Moving Forward?
    We openen onze deuren om 13u00 en sluiten deze om 18u00. Er is een speciaal track voor de zorg voorzien tot 19u30.
  • Hoeveel personen mogen mijn stand bemannen?
    We hanteren het principe 'meer zielen, is meer vreugde'. Er ligt dus geen limit op het aantal personen die jullie op de stand plaatsen. Per organisatie voorzien we 5 foodtickets en 15 drankbonnen. Extra maaltijden en consumpties kunnen aan onze cateringpunten besteld worden.
  • Hoe kan ik mij als exposant registreren voor Moving Forward?
    Registreren kan via deze link. We vragen dat elke exposant zich op voorhand registreert. Zo loopt alles vlot aan de ingang.
  • Waaruit bestaat een ‘stand’?
    Een stand bestaat uit een backdrop, infopaneel, twee statafels en twee barkrukken. Per stand voorzien we één stroompunt met verdeelstekker van 1000W. Veel gebruikte items en hun verbruik: Apparaat espress/Nespresso/Senseo: max. 2000W Koelkast: max. 250W Laptop: max. 100W Plasma-/led-tv: max. 250W
  • Er zijn ook kleine stands (mini booths), wat is hier inbegrepen?
    Een mini-booth bevat een infopaneel (formaat A1), een statafel en stroompunt 1000W.
  • Wanneer kan ik beginnen met het opbouwen van mijn stand?
    U bent van harte welkom om uw stand op te bouwen op woensdag 26 februari vanaf 07:00 uur. Materiaal kan via de toegangsdeuren naar binnen worden gebracht. Heeft u materiaal dat niet via een deur past? Laat dit dan vooraf weten via gwendolyn@barrik.be, zodat we een passende oplossing kunnen voorzien. We houden de poorten zoveel mogelijk gesloten om de warmte binnen te behouden.
  • Hoe kan ik mijn stand uitbreiden?
    Via onze webshop kan je extra materiaal (meubilair, planten,…) bestellen voor op je stand. Bezoek de webshop via: https://movingforward.total-e.com/
  • Wat zijn de regels voor opslag?
    Tussen de stands is opslagruimte beschikbaar zoals aangegeven op de plattegronden. Er wordt verzocht dat standhouders niet meer dan 1m2 gebruiken en hun materiaal duidelijk labelen. Deze opslagruimte is toegankelijk voor alle standhouders.
  • Is er een plattegrond beschikbaar van de locatie?
    Er is een algemene plattegrond beschikbaar van de locatie via: https://www.antwerpexpo.be/plattegrond/
  • Hoe groot zijn de beschikbare standruimtes?
    Voor onze jobfair en recruitment partners is er een standruimte van 4 meter breed en 3 meter diep beschikbaar. Main partners krijgen een dubbele stand die 8 meter breed en 3 meter diep is. De stands zijn 4 meter hoog. Een kleine booth heeft afmetingen van 2 x 2 meter.
  • Zijn er beperkingen op het geluidsniveau bij de stands?
    Ja, er zijn beperkingen op het geluidsniveau. Het is niet toegelaten om eigen muziek te spelen zonder voorafgaande toelating van de organisator.
  • Hoe kan ik extra meubels of apparatuur huren voor mijn stand?
    Via de webshop van https://movingforward.total-e.com/ kan je online nog meubels en andere producten bijbestellen.
  • Zijn er parkeermogelijkheden voor exposanten?
    Exposanten kunnen parkeren op basis van beschikbaarheid. Bij de slagboom krijg je een parkeerticket. We moedigen aan om zoveel mogelijk het openbaar vervoer te nemen. De locatie is makkelijk bereikbaar: https://www.antwerpexpo.be/bereikbaarheid-en-parking/
  • Wat zijn de op- en afbouwtijden voor exposanten?
    Opbouwen kan vanaf woensdag 26 februari van 07u00 tot 12u00. Uitladen kan aansluitend na het event. De standen moeten leeg zijn om 20u00.
  • Zijn er beperkingen op het gebruik van audiovisuele apparatuur?
    Ja, er zijn beperkingen op het gebruik van bepaalde audiovisuele apparatuur. Deze mogen geen overlast veroorzaken en moeten voldoen aan de veiligheidsvoorschriften. Neem vooraf contact om met brent@productionoffice.be. Wij raden aan om extra schermen te huren via de webshop.
  • Hoe kan ik mijn standlocatie kiezen?
    De standlocaties worden toegewezen door de organisatie, hier wordt rekening gehouden met de sector waarbinnen de organisatie actief is.
  • Wat zijn de regels voor afvalbeheer tijdens het evenement?
    Neem zelf het afval mee dat ontstaat bij de opbouw of afbouw van jullie stand, zoals dozen van flyers, gadgets of brochures. Er zijn algemene afvalpunten voor blikjes en flesjes. Verwerk zelf het afval van voeding die je aanbiedt op de stand.
  • We willen voeding aanbieden op onze stand waar moeten we ons aan houden?
    Gratis drank/voeding mag gratis uitgedeeld worden aan bezoekers van de stand Er mag dus niet in de wandelgangen “gelokt” worden met bvb affiche “gratis ijsjes” Standhouder staat zelf in voor de afvalverwerking (plaatsen extra vuilbakken + afval correct scheiden) Standhouder staat zelf in voor correct naleven regels m.b.t. HACCP/FAVV Gelieve dit ook op voorhand te laten weten aan de organisatie via brent@productionoffice.be.
  • Wat met onze backdrop en infopaneel na het event?
    De backdrop en het infopaneel mogen jullie na het event meenemen. De backdrops en infopanelen die achterblijven recycleren we.
  • Zijn er speciale voorzieningen voor personen met een beperking?
    Ja, de volledige locatie is toegankelijk.
  • Waar kan ik mijn eventmap afhalen?
    De eventmap met praktische info en vouchers kan je afhalen aan de infobalie in de foyer tussen hal 1 & 4. Dit kan tussen 09u00 en 12u30.
  • Is er vestiaire voorzien?
    Er is gratis vestiaire voorzien voor standhouders. Deze kan je vinden in de foyer tussen hal 1 & 4. De vestiaire is open van 09u00 - 18u00.
  • Wat mag ik wel en niet meenemen?
    Het is niet toegelaten om (roll-up) banners en vlaggen mee te nemen. Wil je graag een meubelstuk meenemen? Stuur gerust een foto naar brent@productionoffice.be. We bekijken graag de mogelijkheden. Flyers, brochures, gadgets, goodiebags zijn toegelaten.
  • Wat zijn de inschrijvingscriteria?
    Iedereen kan inschrijven. Een partnerdossier kan worden opgevraagd. Enkel uitzondering voor politieke partijen en onderwijsinstellingen buiten de associatie universiteit en hogescholen Antwerpen. Ook organisaties die niet overeenkomen met de maatschappelijke doelstelling of visie van de AUHA kunnen worden geweigerd.
  • Wat zijn de kosten voor deelname?
    Die variëren. Vragen over de partnermogelijkheden kunnen worden gesteld aan brent@productionoffice.be.
  • Hoe kan ik me registreren?
    Door zich online aan te melden. Er wordt door de partner een bestelling geplaatst en vervolgens wordt alles opgestart om zo snel mogelijk van start te gaan.
  • Zijn er specifieke deadlines voor inschrijving?
    We raden aan om zo snel mogelijk in te tekenen.
  • Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?
    Wij aanvaarden enkel betaling via overschrijving.
  • Zijn er kortingen beschikbaar voor bepaalde deelnemers?
    Voor specifieke doelgroepen gelden er speciale formules. Het is belangrijk dat ook niet-commerciële organisaties of startups deelnemen aan dit oriëntatie-event voor laatstejaars.
  • Wat zijn de openingstijden van het evenement?
    Het event gaat door op woensdag 26 februari van 13:00 tot 18:00. Er is ook een speciaal track voor studenten uit de zorg, voor hen blijven we tot 19:30 open.
  • Zijn er specifieke regels of richtlijnen voor het evenement?
    De organisatie staat in voor de productie en plaatsing van een achterwand en een infobord. Eigen stands zijn niet toegestaan (geen rollups, achtergronden, etc.). Alle deelnemende bedrijven moeten vooraf ook een GDPR-overeenkomst ondertekenen voor de overdracht van data.
  • Wat zijn de veiligheidsmaatregelen tijdens het evenement?
    Deze worden gedeeld met deelnemende bedrijven.
  • Wat zijn de regels voor het ophangen van banners en posters?
    Het is niet toegestaan om een eigen (rollup)banner te plaatsen, en het ophangen van posters buiten de stand is verboden.
  • Wat is Moving Forward?
    Moving Forward is een initiatief van de Associatie Universiteit & Hogescholen Antwerpen (AUHA), in samenwerking met Universiteit Antwerpen, AP Hogeschool, Karel de Grote Hogeschool en Antwerp Maritime Academy. Het is een grootschalige campagne en event dat alle laatstejaarsstudenten in Antwerpen ondersteunt bij hun volgende stap: een eerste job, verder studeren, ondernemen of een internationaal avontuur. Op woensdag 26 februari 2025 bundelen we in Antwerp Expo de krachten van meer dan 250 bedrijven en organisaties om studenten te informeren, inspireren en begeleiden richting hun toekomst. Dit gebeurt via een breed programma met speeddates, workshops, talks en speciale thematische trajecten. Moving Forward wordt mede mogelijk gemaakt door partners uit diverse sectoren, zowel publieke als private organisaties.
  • Praktische informatie over Moving Forward 2025
    Datum: Woensdag 26 februari 2025 Tijd: 13:00 - 18:00 Locatie: Antwerp Expo, Jan van Rijswijcklaan 191, 2020 Antwerpen HOE GERAAK JE ER ? Met de fiets: Fietsenstalling beschikbaar bij Antwerp Expo. Met het openbaar vervoer: Vlot bereikbaar met de tram en bus via De Lijn. Met de auto: Parking beschikbaar in de omgeving, maar kom indien mogelijk met het openbaar vervoer. WIE KAN DEELNEMEN? Alle laatstejaarsstudenten van Universiteit Antwerpen, AP Hogeschool, KdG Hogeschool en Antwerp Maritime Academy. Andere geïnteresseerde studenten zijn ook welkom! WAT VALT ER TE BELEVEN? Jobzone: Ontmoet werkgevers uit verschillende sectoren en doe mee aan speeddates. Ondernemen: Leer hoe je start als zelfstandige en stel je vragen aan experts. Verder studeren: Ontdek je opties voor een master, postgraduaat of doctoraat. Buitenland: Kom alles te weten over internationale carrière- en studiemogelijkheden. Speciale trajecten: Voor studenten die willen starten in zorg, onderwijs, cultuur of automotive.
  • Hoe laat moet ik aanwezig zijn voor mijn sessie?
    We vragen alle sprekers om zich ten laatste 45 minuten voor de start van hun optreden aan te melden bij het onthaal ‘SPECIAL GUESTS / ARTISTS’.
  • Wat gebeurt er bij last-minute wijzigingen in het programma?
    Timings worden online geüpdatet en weergegeven op schermen bij elk podium.
  • Is er een contactpersoon ter plaatse voor vragen of last-minute problemen?
    Neem contact op met je contactpersoon binnen de organisatie. Of spreek een medewerker aan, te herkennen aan een crew T-shirt.
  • Waar meld ik me aan bij aankomst?
    Aanmelden doe je aan het onthaal. Neem direct de balie ‘SPECIAL GUESTS / ARTISTS’.
  • Kan ik een parkeerplaats reserveren?
    Nee, dit is niet mogelijk. We raden aan om met het openbaar vervoer te komen. Er zijn voldoende parkeermogelijkheden rond Antwerp Expo, maar vergeet geen parkeerschijf te plaatsen!
  • Hoeveel tijd krijg ik voor mijn presentatie/sessie?
    Dit verschilt per sessie. We raden aan contact op te nemen met je contactpersoon binnen Moving Forward. Sessies op de campfire stages duren maximaal 20 minuten.
  • Is er een pauze tussen de sessies?
    Dit varieert. We proberen zoveel mogelijk sprekers de kans te geven om iets te brengen op onze podia of in onze lokalen, waardoor pauzes tot een minimum beperkt worden.
  • Zijn er richtlijnen voor de inhoud van mijn presentatie?
    Ja, we vragen sprekers om zich aan de vooraf afgesproken inhoud te houden. Het programma is zorgvuldig samengesteld om overlappingen of interferentie tussen sessies te voorkomen.
  • Moet ik mijn presentatie vooraf doorsturen?
    Nee, dat is niet nodig. Elke spreker sluit zijn eigen laptop aan via HDMI. Alle sessies verlopen volgens een ‘plug and play’-principe.
  • Krijg ik een maaltijd of drankjes aangeboden?
    Sprekers ontvangen een hospitality voucher, waarmee je tussen 11u en 14u een broodje kunt afhalen en drie consumpties bij de bar kunt verkrijgen. Er is voldoende water voorzien aan elk podium en in elk lokaal.
  • Zijn er lockers of een plek om persoonlijke spullen te bewaren?
    Je kan gratis gebruikmaken van de vestiaire. Vraag hiernaar bij het onthaal of bij de roadie van je podium of lokaal.
  • Moet ik mijn eigen laptop meenemen of is er een vaste setup?
    Je neemt je eigen laptop mee. Het concept is plug & play. Een adapter moet je zelf meebrengen als je geen HDMI-aansluiting hebt.
  • Kan ik live polls of interactieve tools gebruiken?
    Ja, maar houd rekening met de sterkte van het wifi-netwerk van Antwerp Expo.
  • Wat is het verschil tussen de Campfire Stages en de Main Stage?
    De Campfire Stages hebben 50 stoeltjes en headsets (silent disco). De Main Stage is voor grotere shows.
  • Plattegrond & Standenplan
    Hoe hebben we dit aangepakt? Zoals jullie weten, delen we Moving Forward in op basis van de sector waarin elke organisatie actief is. Tot afgelopen vrijdag hebben we hard gewerkt om deze puzzel te leggen. Daarom kunnen we nu de definitieve verdeling communiceren. Het standenplan en de plattegrond kunnen jullie hieronder downloaden.
  • Zone > Verder studeren
    Deze zone bevindt zich in hal 1, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 1A. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: AP Hogeschool Antwerp Maritime Academy Antwerp School of Education Antwerp Summer and Winter University Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie Faculteit Farmaceutische, Biomedische en Diergeneeskundige Wetenschappen Faculteit Geneeskunde en Gezondheidswetenschappen Faculteit Ontwerpwetenschappen Faculteit Rechten Faculteit Sociale Wetenschappen Faculteit Toegepaste Ingenieurswetenschappen Faculteit Wetenschappen Instituut voor Ontwikkelingsbeleid KdG Academy Nexus Nova Academy Universiteit Antwerpen Universiteit Antwerpen - Antwerp Doctoral School
  • Zone > Welzijn
    Deze zone bevindt zich in hal 1, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 1A. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: CAW Centrum Nascholing Onderwijs (CNO) - UAntwerpen CM JOETZ vzw Lesgeven in Zeeland Minor-Ndako Provenciaal Onderwijs Antwerpen Rode Kruis Vlaanderen WOW vakanties & kampen scholengemeenschap Boom-Bornem-Puurs Stedelijk Onderwijs Teach for Belgium Tonuso vzw vzw Kiosk
  • Zone > Go Global
    Deze zone bevindt zich in hal 1, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 1A. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: AIESEC in Universiteit Antwerpen Bouworde vzw De Overzeese Sociale Zekerheid EF Education First EURES EURES Luxembourg Fayatbeurzen Flanders Trainee Programme Flanders Traineeship Platform Fulbright Belgium Go Strange KILROY Rijksdienst voor sociale zekerheid Universiteit Antwerpen - Linguapolis
  • Zone > Overheid
    Deze zone bevindt zich in hal 1, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 1A. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: Agentschap Justitie en Handhaving Defensie Federale Overheidsdienst Financiën Politie Politiezone Antwerpen stad Antwerpen Vlaamse overheid - Agentschap overheidspersoneel Vrijwilligerspunt Antwerpen Werkenvoor.be
  • Zone > Zorg & welzijn
    Deze zone bevindt zich in hal 1, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 1A. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: Armonea CAW Centrum voor Medische Analyse FPC Antwerpen Inizio Engage Kringwinkel Antwerpen MKL UZA VITAZ
  • Zone > Creative
    Deze zone bevindt zich in hal 1, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 1A. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: PFL-Group Sociaal Fonds Podiumkunsten VRT
  • Zone > Construction
    Deze zone bevindt zich in hal 4, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 4A & 4E. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: BESIX Unitec & Infra Building Technology Cegelec Cordeel Group DEME Jan De Nul Mourik Oosterweelverbinding Van Laere NV
  • Zone > Industrie
    Deze zone bevindt zich in hal 4, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 4A & 4E. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: ABB Actemium Agidens Alcon Atlas Copco Bayer Biobest Bureau Veritas Commodities Antwerpen NV Contec Covestro Elia Emerson ENGIE Engineers of Tomorrow ExxonMobil FerroMac International H2O Group HertBelgium BV - SPOQ I-care Indaver INEOS Intersoft Electronics J-Tec Service NV Johnson & Johnson MAN Energy Solutions MULTI.engineering OCB Controleorganisme Purna Pharmaceuticals Q8 Reynaers Aluminium Science at Work SGS Soudal SPIE Belgium Steelforce TotalEnergies Umicore Valéron Strength Films Verwater Tank & Industrial Services NV Yitch BV
  • Zone > Logistics
    Deze zone bevindt zich in hal 4, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 4A & 4E. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: CMB.TECH Caterpillar Distribution Services Europe DACHSER N.V. Damen Naval DB Schenker Distrilog NV Dockx Handling Equipment DP World Antwerp DSV - Global Transport & Logistics Gosselin ICL Infrabel Infrabel Katoen Natie Manuchar NV Manuport Logistics MSC Belgium OMP Overseas Distribution Company Port of Antwerp-Bruges PSA | MPET | ATS Remant Transport Architects Reuse Trading NV Rhenus Logistics SEA-invest Tabaknatie NV Vanas Engineering Wim Verhuur Zuidnatie
  • Zone > IT
    Deze zone bevindt zich in hal 4, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 4A & 4E. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: ACEN Amista Anchr Axxes Cheops Technology ChipSoft CornerBriX Datashift De Cronos Groep NV delaware Digipolis Ferranti Computer Systems Flexso Geo Solutions en Suivo iO JobFunders ML6 Roots Sirus The Beacon The Beehive, b.ignited en Bulls-i Tropos Management Userfull valantic Xylos
  • Zone > Start Your Business
    Deze zone bevindt zich in hal 4, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 4A & 4E. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: Belfius Business PIA Group stad Antwerpen | Ondernemen in Antwerpen TAKEOFFANTWERP & VLAIO Xerius
  • Zone > Automotive
    Deze zone bevindt zich in hal 4, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 4A & 4E. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: 18 Bataljon Logistiek - Defensie BMW JOY'N US Groep Autoveiligheid Nebim Scania Belgium Van Mossel Automotive Group Volvo Truck Center Antwerpen
  • Zone > Business district
    Deze zone bevindt zich in hal 4, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 4A & 4E. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: 24+ Acco Accountants Accountancy KAVA Acs Accountants AG Insurance AlliA Argenta Bank van Breda BDO Belgium BNP Paribas Fortis Bonache Captains Of Finance clearXperts Crelan Crowe Spark Deckers Notarissen Deloitte Belgium dnf belgium EY Graef Grant Thornton Hillewaere Groep iCredit Jobinson Junto Consulting KBC Bank & Verzekering KBC Verzekeringen Konsilanto KPMG Lato notarissen liberoo Modero nv Moore Belgium PIA Group PwC Belgium SBB Accountants & Adviseurs SD Worx SD Worx StrateVision.fin Triple A Solutions United Consulting Vanbreda Risk & Benefits Vandelanotte Verschaeren & Mertens VGD Zenit Verzekeringen
  • Zone > Recruitment
    Deze zone bevindt zich in hal 4 & 5, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 4A. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: ACV Provincie Antwerpen Axis Group Bimona Bright Plus buro Nexus Capacity Conessence Jobat MetiSelect myCareerCompanion Page Personnel Randstad Robert Half Robert Walters Shine online Solvus Square City Start People Student Synergie VDAB Vibe Group
  • Zone > Lifestyle
    Deze zone bevindt zich in hal 5, waar je kunt laden en lossen via de dienstdeuren naast poort 4A. Deze poort is bereikbaar via de leveranciersingang aan de Vogelzanglaan. De poorten zijn niet standaard geopend voor leveringen; deze kunnen alleen via de dienstdeuren (1 meter breed) plaatsvinden. Als je toch een poort nodig hebt, neem dan contact met met gwendolyn@barrik.be of brent@productionoffice.be. Lijst van organisaties in deze zone: Bakker Belgium Brico Duvel Moortgat Gazet van Antwerpen Immo Jamar BV Retail Concepts (A.S. Adventure & Juttu)
  • Lanyards : waarvoor staan de verschillende kleuren?

FAQ

MOVING FORWARD 2025

Jelle Jansegers -highlights-part4 25030314-03-32-SD0060_websize.jpg
bottom of page